onsdag 23. februar 2011

Trutemunn

Yo poops

Veit at dere driver og mazer om at jeg må oppdatere denna bloggen, skru på lyset og skaffe meg et liv, men jeg har funnet ut at jeg er zåpazz woman at jeg velger'e sjæææl, og chiller så mye at det ikke burde chilles mer

Jeg har tenkt på åssen jeg sku dokumentere hverdagen min, so imma give it a try

Jeg har vært i London. Sier noe for seg selv! Var egentlig veldig morro, var noe "okey-this-is-awkward" innimellom, men klarte meg ganske greit. Vi starta med og måtte stå opp alt-alt-altfor tidelig en fredag morra, gikk jo bra med tanke på at jeg slapp en dag med skole, men blei mindre motivert når vi faktisk kom dit, for da var jo klokka bare 9, og jeg skulle "liksom" klare å holde meg til langt på natt.. Klarte meg heldigvis bra, var bare litt hardt og holde øya oppe siste akt av musikalen. Men fy søren!!! De er jo helst sjukt flinke de som synger der.. Sjuukt geerne var'rem





Lørdag var det opp tidelig igjen, kinda crazi girl being up zooo many days zooo early! oh yeah you know imma bad girl grrr. Ja, litt trøtt ennå skal du se. Lørdagen besto av mye venting, ok+ mye spenn brukt, og mer venting. Far var i EN butikk, og på tiden han brukte på den ENE butikken, runda jeg hele Gravity Guy. For deg som er så "over-middels" klein at du ikke vet hva det er (hahaha da er du retarda), så er det et spill jeg lazta ned på min LILLE CUTIEPIE iPhone (4, ikke no taper 3Gs her i gården) og jeg er offesiellt DEN BESTE. like if u wanted 2 know. Har runda det minst 5 ganger. mhm(blitchblikk følger etter MHM-en)




Søndagen blei bare som alle andre gjør i London med turistattraksjoner og sånn drid, og så var det tur hjem igjen, ikke noe søvn, så skolen altfor tidelig igjen. Men blei mer en happy når jeg kom tilbake og hadde fått JESUS til lærer. Holdte på å dø av latter, og jeg var jo zå gern at jeg til og med hadde beina på pulten. He made my day, med biiiiittelitt hjelp fra Lissie. hu er flink hu

Men nå er  det tid for Bones, zå quit stalk my life and get your own. Piiis out maffakkas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar