onsdag 6. april 2011

Deilige Onsdag


Fant et smykke i går, i mamma's gamle smykkeskrin som har stått bortgjemt på badet i en god stund nå. Starter med å se på ringene (begynner å bli lei de gamle jeg har nå..) før jeg plutselig kom over denne nydelig skatten! For det første er jeg en stor fan av gamle blomstersmykker, de man ser mammaene våre hadde på på barnebilder fra de var små, og for det andre sto hele Fader Vår bakpå. Er gravert inn, og det tok meg en god stund før jeg klarte å tyde at det faktisk var den som sto der. Men fra i dag av har dette blitt et smykke jeg kommer til å bære mye, forhåpentligvis klarer jeg å ta vare på det så jeg kan overlevere det til mine barn igjen. Hadde vært utrolig morsomt om jeg hadde klart det, er jo noe jeg kan jobbe mot! :)


Eller har dagen kun gått i ett, har vært hos tannlegen, vært på skolen, akkurat slukt middagen, for så å skulle dra ned i kirka om ikke så alt for lenge. Har besøk av søte Martine, er alltid deilig å ha hyggelig besøk. Det er "Beat for Beat" i kirka i dag, så skal ikke se bort fra at jeg kanskje ender opp med å synge, men forhåpentligvis blir det mindre praktiske oppgaver. Men nå blir det sminking og klesprøving, er alltid like gøy!

Ha en super dag du også - nyt vårsola for alt den er verdt!


Love Johanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar