torsdag 7. april 2011

Vår-torsdag

Ah, jeg nyter vårsola så ekstremt om dagen! Følelsen av å sitte i solveggen på skolen - høre latter, ha på solbriller, gutta som spiller fotball, sykle til skolen og bli varm rett på huden - ubeskrivelig. Kunne ikke hatt det bedre disse dager, er så ekstremt glad i både venner, familie og ting som skjer, fantastisk deilig.

Enda en dag passert, like fort som svint. Dagen startet med å skynde meg opp av den altfor behagelige senga, for å prøve å fikse et så rotete hår, at det ikke var mulig. Deretter bar det til skolen, hvor jeg fikk byttet plass til vindusrekka - så om du går forbi vinduene nederst til venstre, sitter jeg nok og ser ut. Etter skoledagen var over dro jeg på senteret med Runa og Inger, de søteste jentene i hele verden, og når det er 50 % på hele Bik Bok ble det ikke bare brukt penger, det ble brukt penger. Hamstret noen plagg jeg ble rimelig fornøyd med, selvom jeg kjøpte to/tre for mye.. Men noen feilkjøp må man vel få lære av?


Nå sitter jeg med herlig smak i munnen etter en mettende smoothie, nylakkerte negler og håpet om at lillesøster skal bli ferdig på badet snart. Ingenting er som å re opp senga, pusse tenner, dusje for så å legge seg - nyvasket og ren - i en varm og god seng.. 

Blir dusjen på meg 

Love Johanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar