tirsdag 5. april 2011

Welcome to my world

Vel, jeg har i det siste tenkt en del, og jeg har ikke lyst til å gi opp blogginga mi helt ennå, men jeg har merka at jeg ikke har hatt så mye driv i det siste. Derfor har jeg kommer fram til at om jeg skal fortsette, så må jeg blogge om noe jeg vil dele med dere, og jeg har funnet ut at det å skulle opprettholde en "morsom" blogg så må jeg jo være i det humoristiske hjørnet hele tiden, og nå skjer det såpass mye i livet mitt at jeg heller har lyst til å blogge om ting jeg vil. Så jeg skal jo prøve å lage en blogg hvor jeg oppdaterer om ting jeg har lyst til å skrive om, og jeg tror jeg kommer til å bli mye mer komfortabel med det, jeg også. Dessverre må jeg også nevne at det kan hende jeg velger å gå bort fra denne webadressen pga et bloggnavn jeg ser ut til å ha lyst til å bytte ut, men da vil jeg selvfølgelig si ifra ;)

Så, jeg håper du har lyst til å følge meg og mine tanker, og så skal jeg prøve å lage en så bra som mulig blogg!


Gleder meg til å starte for fullt!

Love Johanne

1 kommentar: