fredag 10. desember 2010

Alors on dans

Hey Hey tjei.. Eller pojke.

Vel, etter gårsdagens innlegg har jeg valgt å ha store forhåpninger for dagen i dag. Var en som kom bort og sa hun hadde sett bloggen min da... Tror jeg skal skrive en ny sang ala paparazzi, sånn at jeg er litt i forkjøpet av meg selv.. Jeeee!!!!!!!!

I dag blir det Loftet at night..WOOHOOO! ja, partyfaktor 9 det altså.. Tror kanskje jeg skal prøve å legge inn tid til å blogge der og jeg.. Jaja, harru blogg forru blogga!!
Akkurat nå er jeg litt i HEI-HAAAALLO-HEISAAAANN-TJEEEENARE-humør, så vurderer og gå litt på do. Mmmmm, sittin' on the toilet!

Men Ttul (talk to you l8r, hvis du ikke er altfor inne i bloggverden ennå), my friminutt is soon over, And i have to Check my faaaace In tha mirror.. Oh no, i forgot, i have iPhone, i can just open my caaaaaam :)):):):):)):):):)):)))))

Fresk a gitt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar