fredag 17. desember 2010

Dassblogging daaa

Hei!!!!

Akkurat nå er jeg såpass happy at jeg tror kanskje det hadde vært like greit å bare blogge et stort "UTROPSTEGN!!!!" men tenkte for deres skyld at jeg skulle være litt snill da.........

Har hatt besøk av fire flotte giiiirls i dag da! Vi så "Bare Bea" og JEG BLIR SÅ KLEIN!!! Hele det filmen er bare én stor klein stemning, og folka ser ut som om de HAR PRØVD å kle seg stygt... Jeg har jo innsett at filmen er fra 2002 elns, men jeg skjønner fortsatt ikke åssen de har mekka og kle seg så stygt assa.. Han ene gutten som faktisk er kjekk, kler seg jo greit, men jentene ser jo ut som faila juletrær. FORRESTEN når det nevnes jueltrær, så har jeg tenkt på åssen tre jeg har lyst på i år.

Akkurat sånn her! Du ser det treet bak det første til høyre, så må du myse litt da, men da klarer du å se et lite tre bak det igjen, og det er AKKURAT sånn jeg har lyst på! Siden da kan jeg jo pynte og alt sånn jeg vil sjæl, så slipper jeg og måtte ha masse sånn rar pynt som alltid oppstår når man pynter fellestreet i stua. Selvom det også pleier og bli fint da!!!!!
Også tror jeg at jeg dropper stjerna på mitt tre. Siden jeg vil ha hjerte. Er fan av hjerter ;);););););););)

Men dessa fine jentene som var her i stad fikk sett meg litt sjokka, når jeg plutselig fikk oppleve et mirakel!! Skal fortelle dere alt fra starten jeg...:
1. Viktoria (denna heite tingen)

Hu hadde med seg sine fiiiiine MacBook Pro også hadde hu nesten ikke mere strøm vettu, og uheldigvis klarte jeg å ødelegge pappa sin Mac ved en tilfeldighet i fjor, siden den skulle restartes etter en oppdatering, også skrudde den seg aldri på igjen etter detta, så jeg trykka på "slå-deg-på"-knappen, og da klikka den får'n. Fant seinere ut at det skulle jeg uansett ikke gjort, men er jo ikke så rart når den aaaaldri skrudde seg på, jeg gikk faktisk på toalettet og lekte rørlegger i noen sek også (håper du tok den ;)) og den hadde ikke skrudd seg på etter det heller, og ifølge mine venner ekke jeg den kjappeste på do, sååååå je trøkka på knappen, og boms var den ikke-funkende. Men jeg tok opp Macen fra under sofaen i stad, siden der hadde den fått sin fiiine plass i og med at den var så mye i bruk! :):):) Men så bare skrudde jeg på Macen i håp om at den plutselig skulle funke, OG DET GJORDE DEN :D sååå nå er jeg i heaven!!!! :):) 



Så hadde fotoshooot med Marty i stad daaaaaaa <3


Men nå er det tid for fredagskos på Loftet!! Så skal drekke meg dritings på gløgg, OH YEAAAAH B-)

Love your one and only J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar