tirsdag 14. desember 2010

One Direction = JustinBieber slash A1-faktor

Jeg er aldri på pcen. Og det er så kjipt! Siden jeg tenkte lizzom at når jeg først hadde bøtta over te BLOGSPOT så skulle jeg kunne klare å ture unna med at jeg chiller så ekstremtis myeis på iPhonen, men er jo ikke noe gøy for dere om jeg itte har med sleke fotografier av saker og ting... Ååå elsker den apen som lager kaffe og toast og sånn :):):):)):) han ligner på min forrige kjæreste!!! Meeeeheee der fikk dere forhåpninger der!!:D nei, jeg har vært fri og frank i meeeeget lang tid, hakke fått noe napp på match.com.. Sååå blir vel fri og frank så lenge jeg ikke slutter og klø meg under armen.

Men, jeg veit at innlegg uten bilder ekke det mest morosame, så tror jeg skal opp på rommet og leke litt StarWars. Aaaand I LOVE Nemo :):):):) hørte de skal sette sammen Nemo og StarWars da.. Gleder meg som ei litta maur med et halvt følehorn! :D

Nei, men nå er det spennende på NCIS... SKJØNNER ALDRI VÆRFØR JE ALLTID SER PÅ SÅNNE SKUUUUUMLE SERIER!! Får jo mareritt jo... HAHAHHA men nå switcha Julie over på noe jeg HVERTFALL kommer til å få mareritt av!!!! Jan-Thomas har fått blåveis, og er takknemlig for at han har muligheten til å være et forbilde :(

Forresten.. Hva skjer med at mine venninner sitter oppe til halv ett og halv to på natta for å se YouTube-filmer av 5 gutter som ikke var stødig nok karer til å klare å synge alene, som måtte settes sammen til et såkalt 'boyband' som ikke engang synger fint????? De vant ikke engang x-faktor i England, jenter, ekke vits å stalke folk som ikke vinner!! Det er samme som om dere plutselig skulle spamma YouTube med søk som 'Gaute Ormåsen' eller 'Jorun Stiansen'!! Nei, vent... Hu vant jo. Vel, er noen unntak, Tone blei jo tross alt LITT mer kjent enn hu fra 'VÆNNELSAAAA' men de gutta her ser jeg no future for assa.. Eller de har jo en fremtidig YouTube-karriere om dere fortsetter å søke de opp :):):):):):) det et dere gode på. ÅÅÅÅ SÅ KANSKJE USHER SER DEM, OGSÅ FÅR DE PLATEKONTRAKT OG SELGER WORLDWIDE OG BLIR KJEMPE RIKE OG BLIR ELSKA AV MASSE FJORTISER?????:):):):):):):))) njææææ, føler jeg har hørt den historien EN DEL ganger før. Men serr peeps': GET A LIFE

Men, smårips, jeg bailer.. To much text Without a picture you know..
Xoxo løv løv and hugs. Nei, null hugs :p hater ordet hugs

Peees out :D hehehehehhehe erter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar