mandag 13. desember 2010

Luuuuuucia

Dere, vi sku'kke spleisa på en sånn blånisselue a?
De er er så fine!!!!!!! Tror jeg slenger med flippskjegg der assa, da hadde jeg blitt fin da..

Har chillan i dag da, kost meg og greier.. Er jo 13. Desember i dag, så hadde Lucia på skolen!!















Kristian var Lucia da. Martine var bare back-up.

Liker Lucia jeg. Fine folk som synger stygt, og tørre boller som er såkalte "katter". Med juleglitter og store trekanta hatter som får småripsa til å se ut som trollmenn. Niiiice day detta

Vi hadde også extreme-makeover-top-model-in-school-style på skolen i dag..Jeg ble ikke så annerledes da, siden de peneste ville de at skulle fortsette å være pene




















Before





















After.. Jeg kan ta av og på brillene da, så fikk ikke noe permanent makeover. Jeg velger og se på min change som en type clips-extention. Mulig og ta av og på når jeg vil :):):)))):):):):):)):)):):):):)::::)

I did my nails this weekend to, aaaaand i kinda løøøv them! Nei, jeg elsker'rem itte, men blei nesten fornøøøøøøgd da.. Men hadde vært no anna om a Frøydis hadde gjort det, hu er sjuk på negler..





Diggesen da








Eller SÅ SKJØNNER JEG IKKE HVOFOR IKKE BONES OG BOOTH IKKE BARE BLIR SAMMEN. Løv-drama er så teit når det skal vare i hundre år, og nå har hu duste dama fra militæret også blitt med, men det er som med One Three Hill, de to som er skapt for å være med hverandre, ender opp sammen! Trur jeg skal stase på fremtidig samlivsterapaut jeg assa, ser jo AAAAALLTID når folk bør blir sammen. Sånn sånn som a Valborg og'n Kjell! Meeeent for hverandre de











Slengte med ei rose jeg, blei jo plutselig så himla romantisk.

Men nå kommer koseputa miiiii :):):) Sillyboy is about to arrive, så hakke planer om å værra no asosial jeg vettu ;);););););;));););););)

Enjoy toy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar