lørdag 11. desember 2010

J l n s e

Hehehe, rebus i overskriften i dag!!! Er noe med jul da.. Men det blir det ikke hver dag for å si det sånn! Så prøv å løs den da vel !!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nå sitter jeg her egentlig bare å hører på en sang. Som jeg må si jeg elsker. Vondt i magen-experience.
Tim Berg – Bromance løøøøøvely smash

Har bare hengt med mine normale venner det siste døgnet, har gått mye i tull og tøys. Jeg har også valgt å beskytte med mot kulda på leppene, så nå er jeg en av få som er klar til å kisse all-the-time.




Funker som bare rakker'n!!!!















 Hadde det veldig koselig i går da, men klarte jo aldri å gjøre som jeg sa jeg skulle.. For det får jeg alltid til!!! Tenkte aldri over at jeg sku prøve å blogge at the attic.. Tror kanskje jeg er skapt motsatt, så jeg gjør motsatt av hva jeg sier.. MEN DET ER BRA DET OG DA



G  K  S  O !
U  O  E  G
T   S  G 
T  T       
A  E









Men etter jeg fikk detta bilde, trodde jeg jeg skulle DØ AV SPRUTLOL!!!!


















HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA eeeeeeeelsker vinkelen!!!! Joachim er den beste han vett

Nei, men sånn snerr, jeg liker ikke snørr!!! Hvorfor gauler alle jentene på skolen om at de skal jobbe i barnehager på jobbe-dager???? HOW IS IT POSSIBLE TO WORK IN A BIG HAUG OF SNØRR?? Jeg liker barn, så lenge jeg har noe med de å gjøre, men det er begrensa hvor mye man skal digge de tulleungene som løper rundt og spiser leverpostei.. jeg brekker meg av leverpostei

OG JEG FIKK TILBAKE MATTETENAMEN DA. GIKK BRA. BEDRE ENN JEG TRUDDE. SÅ JEG VAR HELDIG. MHM

Ellers så er John Mayer genial om vinteren, så om du vil ha en ultimat spilleliste på Spotify, så er det bare å LEGGE MEG TIL SOM VENN PÅ FACE DA ;);););););););;;;))))))));););))))););););););))) John Mayer

Uuuuuh, *vennegal* tenker du, *mehehehee, smart* tenker jeg!!!!!
Men for å ikke skremme dere som ikke har meg som venn på face (ADD MEG!!!!) så er jeg ganske så normal, på en skole med veldig normale folk, veldig gjennomsnittlige vil jeg si, som alltid oppfører oss, rekker opp hånda når vi skal si noe, chiller når vi får beskjed om det, lager pp-er så det fyker etter, og alltid ser bra ut på bilder.
















Mamma har sagt at jeg ikke for lov til å ljuge, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen jeg lar det her være et unntak.....FY SØREN Å BAD GIRL JEG ER NÅ ASS... 10hihihihihihihi

MEN for å være snill da, så skal jeg si hva svaret på rebusen er da, så du slipper å sitte å vente å lure midt i julestresset ;-)

JULENISSE, hvis du var så DUST og wierd at du ikke klarte å gjette det.

No blir det neglelakking og tandøøøri tsjikken!!

Chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill out

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar