torsdag 9. desember 2010

Everybooooody (yeah yeah)

Vel, it's official..

Eg har bøtta øver til blogspot..
Litt for at je har plæner om å skrive littegrænn på ein anna måte, og fordi blogg.no er, som flere har sagt før meg, PRETTY LAME, and dårlig, and for folks that just likes Voe.. Ikke det at jeg er i mot hu da.. I det hele tatt.. (*********) jeg pleier ikke banne, så for at dere skal forstå mer av hvem jeg er, velger jeg å sette ord som ikke passer inn her i sin anonyme form, ved å bruke stjerner... Og det er ikke fordi jeg ikke KLARER å finne stygge ord, og nei og nei, ikke tru slikt om meg, men det er nok for deres eget beste ;-))))))))

MÆN, no som det er offffesiællt, så får døkk berre stikke innom om du sliter, je skal prøve å oppdatere så ofte som mulig, helst tre ganger om dagen + MINST ett bilde i hvert innlegg, og jeg skal ha julekalender og videoblogger og autfaits og konkurranser med FETE premier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mmmmhmm...

Nei, men have fun, and go mad, I'm not sad, I feel that you're bad, and remeber......

I'm not your dad.

I'm your MOTHERFREAKER. Med frakk. Og blitzzzz.

Chiiill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar