tirsdag 21. desember 2010

Sau

Ååå, sykt digg, jeg har hatt lyst til å ha en sånn overskrift i ÅR OG DAGER, men så har jeg spart den, men NÅ passa'n vett :D elsker sau

well, i've just been hanging around de siste days'a! har spist helt SJUKT mye, følte meg skikkelig utsulta, så muttern og je har bakt muffins :):):):):):):::):):)):):):):):):)


Smakte digg gjorde dem og.. Så var vellykka detta! Mor er stolt (og glad for at ikke kjøkkenet brenner), så nå er det vel bare et glass melk som skal til, så blir the bake-session perfecto!


Blei sånn da! Lover.

Angående eting




















Jostein har jo blitt onkel!! Og det er det søteste i hele verden! får bare lyst til å skrike "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ" til jeg har brukt opp all lufta i som finnes, for så å skrike "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ" en gang til. Alle dessa bebissene som kømmer te verda er jo så nusselige vettø

Eller svar jeg på grava te'n farfar og bæssfar på søndag, for så å dra på familiedinner hos tante og onkel! var vældig hyggelig det, fikk mat på nivå med Hellstrøm, så blei rimelig mett der og..






OG siden jeg kun har brukt kalorier på å få i meg masse kalorier, har jeg jo pussa tenna mye, så tok et bilde av det og da, så dere kan være helt sikre på at jeg ikke ljuger når jeg sier at jeg faktisk har prøvd å passe på ånden min.. Liker ikke at jeg lukter kake i flere dager vettu!




















Vi hadde idrettsdag på skolen i går også, men det er ingen som gidder å bruke en hel dag til å spille fotball for å prøve å vise seg fram(fordi alle failer), så da meldte jeg og noen andre friends oss på juleverksted i år! Men så var det noen få andre som hadde tenkt samme tanken, såååååå vi skulka juleverksted og så på fotballen i stedet for (VI ER SÅ GÆÆÆÆRENE!!!!!)
Men vi prøvde å lage noen greier og, men det funka ikke, siden det var TOTALLY OVERFYLT!
Så itt utover dagen chilla vi med noen boys i kantina og jeg fikk prøve en såkalt "naruto"-frakk elr noe.. Fancy var'n hvertfall






















Skal nok ikke skaffe meg en sjånn sjæl, og det er kun fordi glidlåsen var vanskelig å få opp............. ja

Nei, men jeg må eeeegentlig løpe ned til senteret for jeg skal møte vennene mine også skal vi henge der og se bra ut da :):):::))):):)
NEI, jeg skal kjøpe kjole og juegaver med søss som bæsj klarte å glemme lommeboka si, så nå må jeg gp ned å gi henne den, for så å måtte se en haug av fjortiser henge (brekker meg) samtidig som masse eldre og overgangeldrende kvinner løper forbi meg for å prøve å finne noe fint til svigermor. Sa gu gøy, sa du?

MEn, jäg skal pröva blogge lite mer eftersom jäg kun skal trene i dag, men jäg måsta skjekka det ut!

Men bail for nå, sorry!

Your one and only J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar