onsdag 29. desember 2010

Jul

Ja dere, da er jula over da! Eller snart da, ekke sikker på om det er noe som heter 4. juledag, men det er romjul hvertfall.. OG jeg har vært så heldig at jeg har fått æren av å være syk ETTER jul, så jeg fikk åpne alle gaver med åpen nese, noe verken Julie, Astrid eller pappa fikk, men nå som de er friske må jo jeg gå rundt å sippe på hostesaft og ha en nesespray hengende permanent i neseboret.. Funker som både propp og medisin den vett!! :) Føler meg litt ok+ ikke digg, men jeg har lagd en fin og ny emo spilleliste på Spotify, så koser meg med deppings over min tilstand og maaaasse digg musiqa!


This is my look today, extremely sexi

Ellers har jeg spist meg kvalm hver dag i jula, og da er det ikke snakk om desserten, nei, jeg har spist meg kvalm på middagen, for så å HIVE i meg dessert, så jeg har hatt mat opp til drøvelen. 'Meget ubehagelig' tenker du, 'Endelig får je eta!' tenker jeg. Eller jeg starter med den tanken, men den går gradvis over til 'Hvorfor setter de ut sååå myyyye maaaat?!?!?!?!?' og på slutten av kvelden ender jeg opp emo i senga og griner over at jeg har spist for mye og at jeg er feit. Nei, heldigvis ha jeg heminger, men skal blir godt å få orden på matvaner på nyåret! :):):):):):)

Eller så hadde vi besøk av onkel og tante og de i går! Var veldig hyggelig det altså, vi spiste kalkun, noe som er SYKT digg når man er lei ribbefett og pinnekjøtt!

Muttern lagde den tradisjonellt da, litt kjipt, fordi jeg leste at man faktisk kan lage kalkun i oppvaskmaskinen, UTEN at den smaker vaskemaskin! Så blei litt deppa over at vi liksom hadde kalkun i går, siden da kan vi liks ikke ha det i dag, for det hadde jo vært veldig gøy å kunne si at man har lagd kalkun i oppvaskmaskinen...!


Julie er så digg assa.. Hu har forresten bursdag i dag, så grattis to you!

MEN JEG SKJØNNER IKKE HVA ALLE DRIVER MED!!! Jeg sitter aleine hver dag :( Føler meg så viggo, siden jeg henger aldri med noen og ekke på fjellet, så jeg sitter egentlig bare oppe på rommet og dynkes med nesespray, når jeg vil UT! I form av at jeg vil gjøre noe med noen, ikke bare være hjemme.. Fikk høre at det var mange som gikk på ski i dag, og det er jo teit, siden man skal ikke gå på ski i romjula. Eller så er alle på senteret, og dere vet allerede hva jeg mener om senteret. Orker det ikke når det er så mange der, hvertfall ikke nå som jeg er syk. Møø

Nei, men jeg tror jeg henger med mamma i dag jeg, har jo ingen venner :(:(:(:(:(:(:(:(

Hade'a! :-D

Your one and only J

1 kommentar:

  1. Johanne! haha, innleggene dine er sykt lættis og awsome. Digger dæ

    SvarSlett